måndag 29 augusti 2011

Az eletemet elraboltak , de engem itt hagytak .

2010 oktobereben menekultem vissza Svedorszagba Balatonalmadibol miutan ugy iteltem meg , hogy itt több emberrablasi kiserlet probalkozas törtent körulöttem . A cuccaimert mar csak az az egyik rokonommal , mertem vissza jönni almadiba , es innen indultam el Malmöbe . Oktober 23,an erkeztem , es innentöl kezdve szinte be voltam zarva a lakasomba , mivel allandoan 3-4 ember oda ert a haz kijaratahoz amikor ki akartam menni . Vasarolni az ismeröseim segitsegevel mentem 6-8 naponta .
2011 februarjaban törtent valtozas . A konyhaban allva hirtelen egy erös nyomast ereztem a tarkomon , es szinte teljesen elszedultem . Felhivtam egy ismerösömet , es mondtam neki , hogy mi lett velem , ö ver cukorra gyanakodott , de ilyen hirtelen , soha nem volt semmi bajom allandoan sportoltam . Ez az utes kivulröl jött az ablakuvegen keresztul . Valojaban a cel az lett volna velem szerintem , hogy orvoshoz menjek ott jol be gyogyszerezzenek aztan tovabb sugarozzanak , es szepen eltemessenek .
Azota folyamatosan törtenik a dolog , es a cel az lenne , hogy en ezt az egeszet csak kitalalom , esetleg dilihazba tudjanak becsukatni .
Svedorszagban az 5 legnagyobb ujaggal vettem fel a kapcsolatot a TV-vel , de senki nem all velem szoba meg egy kave erejeig sem .  A Metro szerkesztösegenel mikor szemelyesen jartam , egy srac kijött , es egy lakatot mutatott a szajara . (  nem tudom , hogy nekem szolt-e ) . Itt Magyarorszagon is Emaileztem , es telefon uzenetet hagytam ujsagoknal , de senki nem hivott vissza . Az igazsagugy miniszter nönek is irtam majusban , most juli- augusztusban 2 levelet hagytam a Sved követsegen , hogy vizsgaljak ki az ugyemet , esetleg tudnak-e segiteni , de valaszt sehonnan nem kaptam . A rendörsegen tettem 2 feljelentest is , de allitolag nincs arra törveny , hogy sugarozni nem szabadna valakit . A kulcs csomomat a zart lakasombol loptak ki , ezt valoszinutlennek minösitettek a rendörsegen , de akkor , hogy zarkoztam be csak 1 kulcs csomot hasznaltam . En ugy ereztem , hogy a Sved rendörsegtöl a (titkostol ) kaptam segitseget , de ök is tehetetlenek egy ilyen jol felszerelt megtervezett kulföldi ugynöki halozattal szemben . Többször kaptam javaslast , (könyvtarba , ) pl.  , hogy tunjek el , mert itt csak egy uveg koporsoban elek . Orosz könyveket stb. javasoltak , ugy ereztem ök mar tudjak , hogy ezek ellen csak igy lehetne megmenekulni . Vagy esetleg ök mar ismerhetnek hasonlo eseteket , es tudjak , hogy ebben a helyzetben mit lehet tenni .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar