måndag 29 augusti 2011

Az evszazad tevedese , vakvaganyon a titkos szolgalat . Århundradets misstag säkerhettjänst på vilo spår .

Augusztus elejen bementem a Balatonamadi rendörörsre , hogy elkerjem a Nemzetbiztonsagi szolgalat Email cimet . Az ugyeletes kerdezte mire kell , es mondta hol keressem a neten . Mondtam neki feljelentest szeretnek tenni , hogy Itt almadiban feltehetöen kulföldi titkos szolgalat sugaroz engem olyan fegyverrel ami szedulest hanyingert , stb okoz , es mondtam tudom itt nem lehet ezt feljelenteni mivel mar jartam itt , es kerdeztem , es önök nem tudjak ezt merni . Igen mondta ezt az ANTSZ - nel lehetne megprobalni . Aztan behivott az ajtobol , es mondta varjak . Kijött , es mondta , hogy atmegyunk az orvoshoz . Mondtam en csak egy Email cimet akartam kerni , ha orvoshoz akarok menni akkor elmegyek Malmöben a sajat orvosomhoz . De magat sugarozzak mondta a rendör , akkor meg kell vizsgalni . Mondtam erre nincs idöm en nem orvoshoz jöttem . Hataskörömnel fogva en most magat elviszem orvoshoz , tehat az biztos , hogy magat most orvos latni fogja .
Az orvosnel 5-10 perc beszelgetes utan monda a rendör tisztnek , hogy nincs tovabbi intezkedesre szukseg , mivel elözö este sokat ittam , es ezert erezhettem igy .
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Valamikor 2010 aprilisaban Malmö mellett az erdöben ahova futni jarok , furcsa erzesem tamadt , es egy 6-8 tagu csoportra lettem figyelmes . Bementem futni az erdöbe , es egy elhagyatott kanyargos helyen utolert egy nem skandinav kinezetu mas orszagban jellegzetes sport ruhat viselö 2m magas sportos ferfi . Elugrottam mikor mögem ert ( magam sen tudom miert ) aztan 1-2 masodpercet neztunk egymasra majd ö mar sokkal lassabb tempoban tovabb futott . Lementem a futosavrol az erdön keresztul mentem vissza fele , es lattam a kis csoportot , hogy a keresztezödeseknel tanakodnak ki merre menjen majd több uton elindultak .  Aztan többe nem mentem az erdöbe mindig olyan rossz erzesem volt mintha ott esetleg el akarnanak rabolni .
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------2011 Julius elejen megallitottak a Norveg hatarnal Haldennel vamvizsgalatra . En elözöleg Nemetorszagban Ausztriaban , Daniaban jartam a kocsimmal , de Magyarorszagra nem jutottam el mivel Ausztriaban ugy ereztem a hatartol par kilometerre , hogy jobb ha nem megyek tovabb a sugarzasok miatt . Szerintem sugarzo a sajat kocsimban is van a kilometer oraba epitve , ezert nem lehet megtalalni , es kocsin kivulre mas szerkezetek is vannak benne amivel az autotol 50 meter tavolsagba is lehet sugarozni . Nekem ugy tunt , hogy egesz uton eröteljes megfigyeles alatt allok tehat az illetö orszagok rendörsege , es a titkos megfigyelöim is jönne utanam , akik a Malmöi erdöbeni futosav emberei lehetnek . Ezeket igy M .ugynököknek fogom nevezni .
Engem elvittek egy szobaba atvizsgalni a kocsimat közben atneztek . 4-5 percet voltam egyedul a szobaban , a vamossal semmiröl nem beszeltem aki atnezett engem . Aztan vissza indultunk a kocsimhoz a kocsimnal az egyik vamos mondta , hogy kivettek a Radon sugarzot a kocsimbol , es meg egy nagy csomag papirt is papri kosarba dobott , es mondta kidobtuk nincs több sugarzas .
En egy szot sem szoltam nekik semilyen sugarzasrol , ertettem , hogy mar nekik is jeleztek , es tudnak rola . Malmöböl azert indultam el Norvegiaba azonnal miutan haza ertem ,mert jeleztek ne maradjak Malmöben , de 100 km-es közelben sem . Az ilyen uzenetek ugy törtennek , hogy .pl. a benzinkutnal 2 ember meg all beszelgetni melleted , es mondjak "" egymasnak "" , -- hogy innen jobb elhuzni Malmöböl . Valojaban en ugy ereztem , hogy esetleg több titkos szolgalat , a sved is figyelhet , de segiteni nem tud senki mivel az "" ellenseges " M ugynökök sokan vannak , es barmikor balesetet tudnak okozni nekem . Ezert segitseget maskor is , javaslasokat többször is kaptam olyan 007 jellegueket , benzinkut stb . emberektöl .
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar