söndag 4 november 2012

Fult oärligt spel framför kulisserna Szemet aljas jatek mindenki szeme lattara .

Jag är utsatt för strålning 7 dagar i veckan sedan 2011 febr  . Jag har inte haft förhoppningar om att de slutar nu när det är Allhelgonahelg dagar men att de strålar så stark att det blir tortyr liknande styrka har jag inte räknat med .
På något sett kan detta tortyr vara officiellt redovisad eftersom troligen de privata deckarbyroer som arrangerar en del av modell verksamhet försöker ge sken av att de eventuellt kartlägger något form av brott, när de skickar sina inhyrda modeller eventuellt privat personer .
Jag går på morgonen ifrån en strålad lägenhet och förföljs med strålning hela vägen . Tekniken är mycket väl utvecklad de kan följa en människa överallt .

Jag tror inte att de kan ha missat att jag själv har ansökt om att bli flyttad till ett militerförläggning alternativ få en skyddad adress 2011 febr samt att jag själv JO anmält när inte blev något utredning .
Det kan vara svårt att få hjälp eftersom jag hade problem med strålningar varje dag även i andra länder. Ungern Danmark Tyskland, Norge .
I Norge sa faktist tulltjänstemannen när jag passerat vid gränsen i Halden att de har hittat strålnings apparaten i min bil och slängt den men tyver strålade de även därefter så jag hade minst två i bilen om de har slängt en . Jag själv har inte sagt något till de om strålningar i min bil och bara tittat in i svart sopsäck där han visade att den finns utslängd men har inte letat .

  M. agenter har en väl fungerande kontaktnät överallt och i Sverige fungerar likadant . De har kontakter i samhällets alla klasser och kan köpa folk de har gott om pengar samt hitta på lämpliga metoder i alla situationer för att övertyga folk om vem styr och bestämmer  .
 Jag är utsatt för väldigt sofistekerad underättele metoder förutom strålning . Med ständigt  jagande framkallar de fara även för andra  samt uppmuntrar till att begå brott eventuellt anfalla någon som man misstänker har med detta att göra .

En privat persson som jag pratat med sa att han skulle bli galen efter 2 veckor. Jag kan tro att det finns folk som inte ens vet om att  de är strålade och behandlar sig mot något sjukdom .
Alla inblandade samt underrättelse folk vet om att det är en smutsig elak spel som pågår runt omkring mig med modeller och påhittad brott kartläggning .
Det kan även hända att jag behövs bara för att finnas till och olika underrättelse folk kartlägger varandra runt omkring mig .

Azt hittem Mindenszentekre lejjeb veszik a sugarzast , de ezeknek semmi se szent nagyon erösen fejfajditoan sugaroztak az unnep alatt az utcan itthon is . Ejjel is ebredtem sugarzasra .
Jelenleg többfele hazudozasos magan nyomozo , es felderitö akcio folyik körulöttem . Valoszinu valami hivatalos formalya is lehet a dolognak az emberkinzast valami hazugsaggal fedezni kell .
Az M ugynökök meg persze modellekkel meg mivel mindenkit ismernek a tarsadolom összes retegenek adnak munkat körulöttem .
Mar egy ideje azt is gyanitom , hogy en csak arra kellek , hogy vagyok , es valojaban több titos szolgalat egymast deriti fel körulöttem .








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar