fredag 2 november 2012

Tankeläsare strålning och mänskligheten A teknika megelözte az emberiseget

När jag gogglar psykotroniska , elektromagnetiska vapen då hittar jag några artiklar
A psykotronikus , es elektromagnetisk szonal mar lehet talani nehany cikket ezekröl a sugarzo fegyverekröl .

http://zanning.wordpress.com/category/kriminell-forskning/

http://www.happysmile.se/nyhetsarkiv_juni_2012.html

Det är nog fortfarande hemligt vilken teknik människotorterarna använder när de i hemmet på gatan på bussen på biblioteket använder när de förföljer torterar terroriserar med strålning  . Jag anser att använda tankeläsare strålning är ett brott mot mänskligheten även om man använder det i enskilda fall .
Jag tror att när man tänker då pratar man i princip fast i det tysta och det är hjärnvågorna de läser av med en monitor .
Jag var okunnig i det här ämnet och jag började fatta misstankar när de sa in det på radion det jag tänkte funderade på några minuter innan .  



Valoszinu , hogy meg mindig katonai titok milyen teknikat hasznalnak az emberkinzok , es milyen teknikaval uldöznek . A gondolat olvaso sugarzasokat en egyebkent is emberiseg elleni buntettnek tartom meg egyedi esetben is .
Szerintem amikor gondolkodunk akkor elvileg beszelunk csak hang nelkul , es ök az agy hullamokat olvassak le .
Tudatlan voltam ebben a temaban akkor kezdtem gyanakodni amikor nehanyszor bemondtak a radioba amin gondolkodtam ez elözö percekben .


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar