fredag 30 september 2011

Aki szamolatlanul szorja a penzt annak semmi se draga . Det finns folk som kan spendera pengar utan att behöver räkna .

Amiota sugarzassal kiuldöztek a lakasombol ,febr- mostanaig több millio dollart költöttek el ram vagyis a semmire . Naponta 150-200 foto modellt tereltek elem az utcakon akik a volt regi alltalanos iskola tarsaimtol kezdve a volt baratnöimig mindenkik voltak meg a halott rokonaim közul is jöttek nehanyan tehat jol körbe neztek az ismerösök között , hogy mozgast kulalakot le tudjanak utanozni .  Neha talalkoztam Cseh , es mas rendszamu buszokkal akik valoszinu modelleket hoztak oda a közelembe. Magyarorszagra akartak elulödözni a hazunk fölött 150 meterrel piros feher zöldre festett repulök repkedtek nehanyszor , pedig arra fele meg nem lattam repulöt korabban meg igy telibe festve se , es ilyen alacsonyan .
A velem szembe levö lakasba beköltöztettek egy nöt aki egy volt baratnömnek a hasonmasa akivel 5 evig voltam eggyutt ,  minden reggel halo köntösben kijött , es leult velem szembe az erkelyre . Nem tudom miert pont öt valasztottak , mert ö utana meg 10 evig voltam hazas . Talan vele akartak ide csalogatni Magyarorszagra .
Jelenleg itt almadiban is folyik meg ez a tevekenyseg , a sugarzas is , es a környezö uzletek TESCO ,Penny market , stb alkalmazottai is tudnak a dologrol srand alkalmazottak , fuzföi halsutök stb .
Magyarorszagra a Norveg turnem utan jutottam el junius vegen . Malmöböl Norvegia fele a köd lampamat vilogtattak a kocsimban jelezven rossz fele megyek . Strömsrtad elött 2 szer hamisitottak meg az utjelzö tablakat Norvegia fele , de szerencsere segitöim is vannak amire aprilis vege fele jöttem ra , es ök jeleztek a hamis tablak alatt --hamisfalva , becsaposrokavaros , nevekkel Lurby - rävstad -.  Valamikor aprilis vegefele meg busszal jartam , es a bolondnak valo nyivanitasom egy resze az vlt , hogy mikor elmentem otthonrol atrendeztek a lakosomat . Egy szeket at tettek a masik szobaba , pulovert mashova tettek , bedobtak egy banan helyat a szemet kosarba , es nem is volt bananom ,stb , stb kb 2 hetig . . A busz melle amivel jöttem haza jött egy rendszamos kocsi IKEA , aztan H& M , ruha bolt , PET muanyag flaskak , LEK  stb . Otthon meg eszre vettem , hogy a ruha rendszamnala ruhaimat kevertek meg a lakasba , butornal a butorokat huztak arrebb stb . Egy szemetes zacsokt dobtak elem kiborulva a jardan , haza erve lattam a banan hejat a szemetes tetejen amit nem en tettem oda .  Nagyon megdöbbentem tehat vannak segitöim is , es ezek nem lehetnek M- ugynökök mivel ök ugye csak rosszat akarnak nekem , ellenkezö esetben az ismerösökön keresztul mar regen tudtak volna beszelni velem , amit en többször is kezdemenyeztem , probaltam kezdemenyezni .   Talalgatni lehet kik segitettek , de talan jobb ha csak azt irm le ami törtent . Maganszemelyek is segitettek boltban dolgozo emberek . Amikor WC-re akartam menni eszrevettem nem tudok valami golyo van a hasamban . Masnap azert ettem , de akkor mar rajöttem , hogy sugarzassal azonnal etkezes utan szenne egetik a kajat a hasamban . Megittam 1,5 dl etolajat , es igy nehezen kijött . Utana a boltba mar szoltak ne vegyek kolbaszt krumplit , stb , csak szalonnat tepertöt kenömajast ettem magaba  kb, 2 hetig azt is elegettek , de nehezen bar kijött a tiszta zsir . Szoval magan emberek is tudtak a dologrol a boltban akik ott dogoztak , es segitettek . A piacon a gyumölcs arus is belekeverte az arajanlataba az " emberkinzas " szot magyarul a körte szölö ajanlatahoz mikor arra mentem , es ha a Mölevångstorgeti gyumölcs arus tud rola akkor ki nem .      Norvegiaba csak 3-4 napot voltam az ugynökeik , es a helybeliek ott is jöttek , szerintem a norveg rendörök voltak akik  szoltak, neha merre ne menjek .Reggel Haldenbe a bolt elött ebredtem , es arra jött egy ferfi aki felem nezegetett , abban a pillanatban egy siraly felulröl nekitamadt , es többször ra repult a ferfi alig tudott menekulni . Kerdeztem ez egy M- ugynök volt erre izom rantassal az IGEN -nel valaszoltak . Par ora mulva az ut melle amerre mentem döglött feher siralyokat raktak ki . Itt jöttem ra izom rangatassal , es kerdesekkel hanyat mutatok , hogy a kamerval ami a kocsimban van , hazon , falon erdön is at lehet latni .  A terep miatt tudtam ugy allni a kocsimmal 6-8 meterrel feljebb , hogy legalabb a sajat kocsim bol nem tudtak sugarozni . Oslo elött vissza fordultam , es mentem le Malmöbe . Strömstadba sikerult kivennem a relet a kocsimbol ami a kulteri sugarzast iranyitja . Nagyon ki voltam merulve , es ugy ereztem nem tudom felebredek -e mikor Göteborg elött lefekudtem aludni . A rendszamos kocsik mutattak , hogy ne menjek le Göteborgig ejjel .  Masnap Malmöbe ertem , es atelefonjaimat is nehezen töltöttem fel , mert olyan erösen sugaroztak a lakasomat . 2 ora mulva kesz lettem a dolgaimmal , es lattam itt se delre se eszakra nincs menekves . Ujra elindultam Koppenhaga fele a hidon , es a masik oldalon a legelsö Scandic hotelnel odamentem a taxishoz , es 200 koronaert elment elöttem az orosz követsegig . En magam keptelen lettem volna terkep alapjan oda jutni .
Ugy gondoltam jobb lesz Moszkvaban elni mint Malmöben meghalni , 4-5 nyelven beszelek , de pont oroszul nem , es 1 oroszt sem ismerek , de teljesen logikusan nem volt eröm gondolkodni , es ugy ereztem itt elet halarol van szo tehat meg kell probalnom . A követsegnel par perc utan kijött egy ör , e kerdezte miben segithet , mondtam veszelyben az eletem Oroszorszagba szeretnek menni . Mondta ö eleg keveset beszel angolul , de a konzulatus masnap hetfö reggel nyit , es ott mar tudnak beszelni velem .
Felhivtam a rokonaimat Magyarorszagon , es mondtam mi a helyzet . Ök mondtak jöjjek haza azert itt ök megis itt vannak , mondtam keptelen vagyok repulö jegyet rendelni , laptoppot bekapcsolni , teljesen ki vagyok merulve . Felajaltak masnap ki repulnek ertem , de vegul is ök rendeltek egy jegyet Keddre , es igy jöttem el ide Magyarorszagra . A rokonaim eleg nagy ismeretsegi körrel rendelkeznek , es gondoltam itt majd esetleg rajtuk keresztul tudok beszelni valakivel aki megmondja nekem , hogy mit is akarnak tölem .  Hat ebböl eddig , szept 30 , meg semmi nem lett. Annyit talan halottam , hogy , es szerinted akar veled barki is beszelni valamit. . Daniabol este haza mentem Malmöbe , es  az ejszakakat a föteren töltöttem a kocsimban  utolso delelött Malmöben  a boltban meg sugarozgattak , egy nö mondta is mellettem , meg mulatoznak eggyet utoljara . A repulön is jöttek velem , es szerintem többen is elkisertek erre fele . Daniaban meg maradtam delutan , es a sugarzot kerestem a kocsimban amikor a kilometer orarol lehuztam a csatlakozot , egy nö mellem jött a kutyajaval , es mondta ,Na mar kesz is vagy . Igy jöttem ra , hogy ejszakara nem kell levennen az akumulator sarut hanem eleg ha a az orabol kihuzom a csatlakozot . A Dragöri hajo allomasnal töltöttem a delutant , es ott meg egy kocsit eszre vettem amibol tavolra is iranyithato sugarzas volt , egy ferfi felig felem fordulva szolt ,köszi ezt majd el is kobozzuk töluk "  Ezekkel nagyon pontosan lehet sugarozni , csak az erzi akire iranyitjak , es meg a mellette allo se vesz eszre semmit .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar