torsdag 8 september 2011

Össze tevesztettek a kemenysepröt a hazmesterrel . Här har man blandat ihopp vaktmästaren med skorstenfejarmästaren .

Miközben probaltam elaludni a kocsimban arra gondoltam mien naiv is vagyok en , mert valoszinuleg en mar nagyon regota eletveszelyben vagyok . A megfigyelöm azt is elmondta , hogy mikor kifele menekultem Ausztriabol ök sugarroztak olyan erösen , 160-180 között jöttem az auto palyan felig elszedulve , es egy palacsintasutöt tettem a kilometer ora ele ami valamelyest tompithatta a sugarzast . Kesöbb Nemetorszagban volt meg egy helyzet amikor altato sugarzast adtak eppen le tudtam allni , es felhivtam a Magyarorszagi rokonaimat , ha valami lesz velem akkor itt es itt vagyok .A kocsimon kivulre is tudtak sugarozni , ezt a sugarzot kesöbb a kintit Norvegiabol vissza fele sikerult megtalalni , es lezarni . 2 nagy rele feltunt a biztositek tabla mellett amibe furcsa szinu kabelek mentek , kihuztam a 2 nagy relet , es akkortol mar kocsin kivulre nem tudtak sugarozni az autoban minden tökeletesen muködik miutan kivettem a 2nagy relet . Strömstad belvarosaban voltam 1-2 perc mulva mellem jött egy kocsi a srac ram mosolygott , es elhuzott , rendszam EKT 007 . ehez kell tudas 007.  Ez mar a nehanyadik hivas volt a Magyar rokonokhoz amikor a lakasomba februar elejen  elöször a konyhaba sugaroztak , kimenekultem a varosba , de ott a Gustav Adolf  teren majdnem elestem  egy erös sugarzastol , es tantorogva onnan is ide Magyarorszagra telefonaltam , hogy mi van velem . A figyelöm IGEN- NEM  izom rantasos valasz alapon mondta , hogy valojaban mar meg akarnak szabadulni tölem , es azt hittek ott ragadok Ausztriaban .
Februar ota minden nap sugaroznak több orat naponta tortura , emberkinzasos modszerekkel .Varosban lakasban kocsiban .
Valamikor apr-majus körul lett eleg egyertelmu a megfigyelöimnek M, es Sved rendörök ( gondolom en ) , hogy nem vagyok en semmilyen 007-es ugynök . A megfigyelömtöl azt is kerdeztem mi a sved rendörök belallitottsaga velem kapcsolatban . 60% szimpatizal velem 20% erdektelen  20% nem tart szimpatikusnak ? utal ? Ezek körulbeluli szamok . Valojaban a cel az lett volna , hogy vagy baleset aldozata legyek vagy psyhiatriara keruljek , vagy megtamadjak valakit akiröl konkretan latom , hogy sugaroz , vagy betörjek egy olyan lakasba ahol konkretan latom a sugarzo erös feheres fenyu lampat . Tehat nem normalissa szerettek volna nyilvanittatni . Apr vege körul indult egy eleg massziv bizonyitek hamisitasi akcio ,nap mint nap törtentek dolgok . Megvolt a veszelye , hogy az esetem megis kiderul , es akkor mi lesz a közvelemennyel . A lakasombol ha ott aludtam mar reggel 8 fele kiuldöztek , es folyamatosan ( szerintem ) megeröszakolt fiatal lanyok , vagy penz kiado atomataknal kirabolt emberek hasonmasait terelgettek elem . Kombinalva az ö iranyukbol jövö sugarzasokkal . Kesöbb azt lehessen mondani , hogy en ilyesmivel voltam gyanusitva . Volt egy-ket ugyesen megtervezett akciojuk is ami ha dijjaznak ermet kapna .
A könyvtarral szembeni parkban mentem ( törzs hely ) , es egy 8 ev köruli kisfiunak edugtak egy labdat onnan 100 m-re a bokorban , erre drekszögben allt egy ember egy feket nagy kutyaval , a kis fiunak mondtak menj a labdader , es elfordultak a szulei . A kutyanak ugyanakkor eldobtak egy csontot oda a bokorhoz . En lattam , es meg is ilyedtem mikor a kutya , es a kis fiu egy iranyban szalad , de nem indultam el kapcsoltam miröl is lehet szo . Ha ugyesen van filmezve a kutya nem is latszik a kepen csak az , hogy egy kisfiu szalad a tavoli bokor fele , en meg utana a szulei meg hatat forditottak . Bevasarlo központokban is hagytak mellettem kis gyereket , hogy varjal , es az anyjuk eltunt a tömegben .
Szoval ekkor mar valami bizonyetekot kene barmiröl is hamisitani , es a közvelemeny se haborodjon fel .   Az ugynöki hamisitasok felem bologato emberek , es kis cetliket iro dolgokkal probalkoztak . ( nincs sok idöm , stb ) .
Nehany ismerösöm akik feltehetöen be voltak avatva , lefizetve , megfelemlitve , mindig azt javasoltak , hogy menjek el orvoshoz , es vizsgaltassam ki magam , mert lehet nem is sugaroz engem senki . A legjobban ök voltak informalva mi is a helyzet tulajdon keppen . Juliusban mielött elrepultem Malmöböl azt az ajanlatot kaptam egy ismeröstöl , hogy menjek el vele orvoshoz , es ö majd ad nekem olyan modern gyogyszert , hogy nem fogom erezni a sugarzasokat . Ez körulbelul olyan lehet mint ha egy erzestelenitöt adnanak ( szerintem ) , hogy agy halotta tudjanak sugarozni , es  az ember ne erezzen semmit meg ne is emlekezzen semmire , meg arra se , hogy hol szuletett vagy , hogy hivjak .
Azt is mondta , hogy el ne menjek Magyarorszagra , mert a vesztembe rohanok . Az is lehet , hogy a svedek humanusak , es tudjak ha az M celba vesz valakit ugyis elintezik , es jobb ha gyogyszert szedek ugy legalabb valamelyest fajdalom mentesen vegeznek velem .
Majus vege fele a magyar követseget is fehivtam Stockholmban , de ök sem tudtak sokat segiteni , csak remeltek , hogy elöbb utobb megoldodik a problemam .
Mar gyerek koromtol 14-15 eves koromtol elolvastam az összes kem dokumentumot , CIA KGB , MI15 , eleg sok ilyen könyvem is van , ugyhogy nagyjabol vannak ismereteim a megfigyelesekröl lehalgatasokrol , a sugarzasokrol viszont sosem olvastam sehol , tehat vagy nagyon uj dolog lehet vagy meg nem jelent meg könyvben . Egyszer mintha ujsagban olvastam volna , hogy az ugetön futas közben megsugaroztak egy lovat , de nem emlekszem masra , arra se mikor olvastam .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar