fredag 30 september 2011

Ez mar Hollywood Välkommen till Hollywood .

Oktober 23 -an ertem haza Malmöbe a vonatnal mar egy taxis csaj 5 m-el a többi kocsi elöt allt , es el akart vinni engem , nem mentem el vele csak a 4-5 kocsival varakozas utan , es lattam ö senkit nem vitt el . Az elsö napokban meg kijartam a lakasbol , de aztan eszre vettem , hogy a lakasom ele folyamatosan leparkolnak reggel olyan felgyujtas elött allo kocsikkal amivel egy menekulö ember a környekröl le tud lepni . Oktobertöl februarig "" be voltam zarva a lakasba , de 1 napt se unatkoztam bent "" Az elsö idöben lesötetitett kocsikban kutyakkal is varakoztak 1-2 -3orat , es a környeken is furcsa addig nem latott kutyas emberek setaltak . Szerintem a duppla kutya trukköt is be akartak dobni amikor egy szomszed egy bizonyos szinu kutyaval maszkalt aki a gyerekekkel is allandoan jatszott a környeken , es aztan mikor en jövök akkor nekem tamadt volna , es szet tep , csak az a kutya nem az a kutya , de annyira hasonlit , hogy mindenki allitotta volna , hogy ez idaig egy nagyon is baratsagos kutyus volt .
Ez kb 1 honapig tartott aztan en inkabb lelövö embereket lattam a környeken akik szinte egyforma ruhaba voltak öltözve tehat a szemelyleiras hirtelen raillett volna vagy 20 emberre aki ott setal .
Ejszakankent ott egettem lampat ahol nem voltam , es 5 honapig nem vettem fel pizsamat , mert feltem menekulnöm kell ha megprobalnak bejutni . Az erkelyemet tele raktam tanyerokkal , ablakok bedrotozasa , es kulönbözö keppen probaltam vedekezni . Azt tudtam , hogy a Sved megfigyelö rendörseg ott van , lattam , de azt is tudtam , hogy nem tudnak semmit tenni amig nem dördul el egy löves .
A barataimmal mentem ki 4-8 naponta vasarolni , es amikor a postas jött delben szivtam egy 4-5 percig friss levegöt . A legjobb baratom Robert Gonda sokat segitett , ö mar sajnos nem el . Augusztus vegen mentem föl Malmöbe , egy szerda este hivtam fel , hogy kimennek hozza a rokonommal aki ismeri , es ott volt velem, eleg mamoros volt a hangja a telefonba nagyon be volt rugva , es mondta menjunk masnap . Csak hetfön mentunk ki hozza mivel nem vette fel a telefont . A szomszedjatol tudtam meg , hogy masnap reggel mikor beszeltem vele halva talaltak az elöszobaban , agyverzest kapott , mert elesett reszegen , es ket erös utes volt a fejen . A gyasz szertatasra sajnos a 2 lanya meg a sved felesege akivel 23 evig elt eggyutt nem akart senkit meghivni az ismerösei közul .
Szinte minden nap törtent valami rendkivul intenziven tamadtak ram , volt ablak alatt erösen turaztato motor amire rajtam kivul az összes szomszed kinezett attol feltem belönek , meg magyarul is beszelgettek az ablakom alatt hangosan nehanyszor , de mindig feltem az ablakhoz menni ilyen esetekben .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar