söndag 4 september 2011

Mindenki tudja , de senki nem akar tudni rola . Alla vet om det , men ingen vill veta av det .

Tanacstalanul varakoztam mi legyen mivel nem sikerult keresztul mennem Ausztrian Magyarorszag fele . Sajnos az utolso intö jelre nem figyeltem , egy kocsi 3 km-en at villogtatta az indexet az utolso kijaratnal Ausztria fele . UE, LE 007 . A Svajc fele menjek vagy Cseh orszag fele javasoltak az utazasommal kapcsolatban . . Nagyon kimerult voltam lefekudtem aludni a kocsimba , masnap reggel a benzinkutnal ahol aludtam mar mondtak , hogy mostmar minden ut le van zarva . Legjobb vissza menni Svedorszagba . Nagyon nehezen jutottam fel Passautol a sugarzasok miatt a hatarig Puttgardenig , ott a hajonal a sorba allas közbe az egyik autos oda kiaballt a masiknak mikor melletuk setalltam . " Na vissza jött a srac a Kasinobol . " Han kom tillbaka från Kasinot . Ugy ertelmeztem mintha a sajat eletemet tettem volna kockara . ( ha nekem szolt a dolog )
Az engem megfigyeleö szemelyzettel Malmöbe is meg a kocsiba is en rendszeresen beszelgettem , szoval beszeltem hozzajuk . Ejszaka megalltam pihenni , es kerdeztem ki figyel . A magan nyomozo cegnel rantott a srac eggyet az izmomon . Kerdeztem abba tudja -e hagyni a sugarzast , mert aludni szeretnek , a nem - re rantott az izmomon . Neki megvan milyen mennyiseggel kell , hogy sugarozzon engem , es ha ugy latja meg friss vidam vagyok akkor ra kell sugaroznia . A magan nyomozo cegnek egy 3. kivullallo csoport adta az utasitasokat . A rendszert a säpo epitette be a kocsimba ( titkos rendörseg ) , de ugyan azon a rendszeren keresztul dolgozott a magan nyomozo ceg is .Tehat megfigyelö , es sugarzo rendszer ).  Legalabbis igy kaptam a valaszt izomrantassal a kerdeseimre . Kereztem töle mivel gyanusitanak , azt a valaszt kaptam , hogy kulföldi ugynök vagyok . De egyik orszag se hagyna , hogy igy megkinozzak az ugynöket , vagy kimenekitenek , ha ertekes , vagy lelönek , hogy e ne jarjon a szaja . Amikor Malmöben elgazositottak a lakasomat ejszaka a lefolyon keresztul eppen , hogy ki tudtam menni az udvarra ott 10 lepes utan minden fekete lett , es össze estem fagypont alatt volt a hömerseklet igy nem sarban fekudtem , kb 30 perc utan lettem jobban , hogy fel tudtam allni .Minden nap ejjel törtent valami febr-tol a juliusi elindulasomig , sokszor voltam eletveszelyes heyzetben , es sok ejszakat aludtam a kocsimban Malmö kulönbözö helyein az ejszakai sugarzasok miatt . Egy kedvenc helyem volt a Rosengård centrum parkoloja . Volt olyan , hogy az utolso pillanatban mentem ki mielött elszedultem volna . Azt is gyanitom , hogy elkabitva többször kihallgattak a lakasomba , es ezert nem akar senki kihallgatni miutan szamtalanszor felajaltam .
Valojaban sokszor ugy ereztem , hogy a sved rendörök segitenek nekem amit tudnak , de az M ugynökök nagyon ugyesek szervezettek , es nagy befolyasuk is lehet  ismeretsegeken keresztul . A tengernel meg bokaig se ert a viz , de mar sikitott egy nö a homokban jatszo gyereke fele .Be ne menj --be ne menj a vizbe , a gyerek nem is indult a tenger fele . Ha vizbe er sugarzas valakit szerintem rögtön megfulladhat .
Deceberben beszelgettem egy ismerösömmel , hogy mi lehet ennek az egesznek az oka , ö arra tippelt , hogy az M-es ugynökök lehet be akartak szervezni , de elöbb egy elfogassal kezdtek volna , hogy kihalgassanak , es lehet , hogy ez lett volna marciusban az erdönel , viszont innentöl kezdve minden felre sikerult . En folyamatosan jegyeztem fel az engem titkosan követö kocsik rendszamat Malmöben , aztan juniustol itt Veszprem környeken is . Elkepzelhetö , hogy azt hittek hogy ahaelyett , hogy ök nyomoznak engem , en nyomozom öket . Ki az aki nem irna fel az ötet követö kocsik rendszamat ILYEN esetben .
A megfigyelömmel oda jutottam , hogy levettem az akumulator sarut a kocsimrol igy nem tudott sugarozni , es en lefekudtem aludni . Akkor meg nem sejtettem , hogy ha haza erek Malmöbe csak fel orat maradok , mert komolyan javasoljak , hogy tunjek el onnan , es igylindultam  el Norvegiaba .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar